12 August 2015

Sacharidové vlny - týden první

Pondělí (150)
Tohle mi má jako stačit na celý den? Mám hlad. Dám si okurku. Mám hlad. Jdu na kruháč.

Úterý (150)
Mám hlad. Sušená syrovátka je naprosto geniální pití, hlavně v létě. Dala bych si čokoládu, zmrzlinu, meloun, ledovou kávu. Běh 8 km.

Středa (150)
Mám ku*va hlad! Těším se na banán. Každý večer se těším na banán. Nikdy jsem je neměla radši. Půl hodiny před jídlem hypnotizuju hodiny. Na večeři pár loupaných mandlí. Mám hlad.

Čtvrtek (150)
Cítím se skvěle! Lehce, příjemně. Vše funguje jako má. Těším se na banán a syrovátku.

Pátek (150)
Dala bych si nanuka. Grilujeme. Všichni se nacpávají a vrhají po mě nepříjemné pohledy. Nejsem normální, k čemu já to potřebuju, chudí umřou, tlustí přežijí. Dám si banán, na který jsem se těšila celý den a syrovátku.

Sobota (150)
Ať už je neděle. Neděle je volný den. Vstanu brzo ráno. Dám si dvě snídaně - vaječinu a cornflakes s mlíkem, na oběd kynuté borůvkové knedlíky, půjdu někam na pivo, koupím si tu velkou milku. Ať už je neděle! Mám hlad. Těším se na banán.

Neděle
Vstávám v 7! Pozřu kousek chleba a sýr, víc se do mě nevleze. Celý den požírám čokoládové bonbonky. Na oběd smažák s hranama, je mi z něho těžko jak cyp, nestálo to za to. Na večeří ledová káva a pivo. Jedno. Jsem na mol. Je 23:00 a já si říkám, že bych měla ještě něco do sebe natlačit, protože to bude kruté. Dávám si skleničku bejlis. Chtěla jsem jít běhat. Vyšetřuji pro jistotu každý gram cukru na příští týden.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home